Kliknij tutaj aby pobrać formularz zwrotu
Zgodnie z ustawą o „prawach konsumenta” klient, będący konsumentem który zawarł umowę na
odległość, może odstąpić od niej w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
Produkt można do nas zwrócić (lub reklamować) w przypadku gdy:
• Nie spełnia Twoich oczekiwań
• Został uszkodzony podczas transportu – w tym przypadku konieczne jest spisanie
protokołu szkody w obecności kuriera
• Produkt jest niezgodny z informacjami podanymi na stronie
Jak dokonać zwrotu produktu?
1. Wypełnij formularz zwrotu / reklamacji towaru (formularz znajduje się do pobrania na
stronie)
2. Wypełniony formularz prześlij do nas mailem na adres reklamacje@ranczer24.pl lub
dołącz go do paczki zwrotnej
3. Starannie zapakuj produkt i nadaj go dowolnym kurierem na adres:
Ranczer sp. z o.o.
Przemysłowa 13
21-580 Wisznice
4. W ciągu 14 dni od otrzymania paczki, zwrócimy pieniądze na podane w formularzu konto
bankowe.
Reklamacja produktu
W przypadku reklamacji produktu prosimy o wstrzymanie się ze zwrotem paczki – czasami nie jest
to konieczne.
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt (kontakt telefoniczny - 530 808 786, adres mailowy –
reklamacje@ranczer24.pl).
O kolejnych krokach reklamacji poinformujemy podczas rozmowy.
Pamiętaj!
Niektóre produkty, zgodnie z prawem, po rozpieczętowaniu oryginalnego opakowania, tracą
możliwość zwrotu (np. środki ochrony roślin). W razie wątpliwości prosimy o wcześniejszy kontakt
(tel. 530 808 786, adres mailowy – reklamacje@ranczer24.pl)