Kliknij tutaj aby pobrać formularz zwrotu

Zgodnie z ustawą o „prawach konsumenta” klient, będący konsumentem który zawarł umowę na

odległość, może odstąpić od niej w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

Produkt można do nas zwrócić (lub reklamować) w przypadku gdy:

• Nie spełnia Twoich oczekiwań

• Został uszkodzony podczas transportu – w tym przypadku konieczne jest spisanie

protokołu szkody w obecności kuriera

• Produkt jest niezgodny z informacjami podanymi na stronie

Jak dokonać zwrotu produktu?

1. Wypełnij formularz zwrotu / reklamacji towaru (formularz znajduje się do pobrania na

stronie)

2. Wypełniony formularz prześlij do nas mailem na adres reklamacje@ranczer24.pl lub

dołącz go do paczki zwrotnej

3. Starannie zapakuj produkt i nadaj go dowolnym kurierem na adres:

Ranczer sp. z o.o.

Przemysłowa 13

21-580 Wisznice

4. W ciągu 14 dni od otrzymania paczki, zwrócimy pieniądze na podane w formularzu konto

bankowe.

Reklamacja produktu

W przypadku reklamacji produktu prosimy o wstrzymanie się ze zwrotem paczki – czasami nie jest

to konieczne.

W pierwszej kolejności prosimy o kontakt (kontakt telefoniczny - 530 808 786, adres mailowy –

reklamacje@ranczer24.pl).

O kolejnych krokach reklamacji poinformujemy podczas rozmowy.

Pamiętaj!

Niektóre produkty, zgodnie z prawem, po rozpieczętowaniu oryginalnego opakowania, tracą

możliwość zwrotu (np. środki ochrony roślin). W razie wątpliwości prosimy o wcześniejszy kontakt

(tel. 530 808 786, adres mailowy – reklamacje@ranczer24.pl)